четвъртък, 26 януари 2012 г.

Без излишни думи

от Добрин Петров

С думи истински я опиши
каквито ти харесват.
Самò сърцето да реши,
дали късмет е, че те срещна.           

На смешките ми весели
харесва ми да гледам как се смееш...
В очите – пламъчета блеснали...   
Душата ти – една вселена.
   
От нежните ти плещи,
опитвам стреса да поема.
Та умората да не усещаш...
И тежестта на чуждите проблеми.

Може би е трудно, Били
всекидневно с мен да се живее ...       
Но справяш се чудесно ти,           
трябва да ти се признае...    

Щастлив съм с тебе да споделям
на малките победи радостта,
горчивите бадеми на живота,
щом съм с теб поглъщам с лекота.

Усещам, че се чудиш,
дали не искам пак да те разсмея.
И така да е... Аз знам, че можеш
истина от плява да отсееш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар