четвъртък, 26 януари 2012 г.

Спомен от миналото

от Добрин Петров

Силно ли бие сърцето ми, скъпа?
Парят ли тези сълзи?
Звездите ти помниш ли, там, на небето,
свидетели неми на нашият миг?

Дланите вплетени силно в едно,
сякаш светът си отива,
но значение нямаше, щом любовта
разцъфва невероятно красива!

Прегърнати стояхме без думи,
на първи любовни трепети в плен,
колко простичко беше това помежду ни
искахме малко: аз – тебе, ти – мен.

Мечтаехме да постигнем успехи големи
да се впуснем в живота със страст, презглава.
Но ни затиснаха обикновени житейски проблеми
и забравихме „онези” слова

И някъде там, мое бивше момиче,
устните станаха чужди, нали?
И срамежливи, не се търсеха дланите вече,
да го признаем: любовта си отиде. Амин!

И вече пораснали, и много успели,
играем във парка със свойте наследници,
а звездите отгоре тъжно ни гледат,
неми, мъждукащи съдници.

Силно ли бие сърцето ми, скъпа?
Парят ли тези сълзи?
Разминаха се нашите мечти и животи,
но аз ще те помня, помни ме и ти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар